Utmanad

Nu har jag blivit utmanad av Peter. Utmaningen går ut på att göra en Best of Kent-skiva. Det ska vara en dubbelskiva, han har 12 på ena 13 på andra, jag kör med 12 på båda en skiva ska inte bli så lång. Sålla bland låtarna går ändå ganska lätt det är värre att sätta dom i någon slags bra spelordning. Det var bara 747 och Mannen i den vita hatten som hade givna platser.

Så här ser min dubbelskiva ut:

Best of Kent skiva # 1:
Blåjeans
Socker
Dom Som Försvann
Musik Non Stop
Frank
Generation Ex
Gummiband
Max 500
10 Minuter (För Mig Själv)
Chans
Palace & Main
747

Best of Kent skiva # 2:

Gravitation
Dom Andra
Utan Dina Andetag
Vinter Noll2
Kallt Kaffe
Celsius
Kräm (Så Nära Får Ingen Gå)
Beskyddaren
Columbus
Rödljus
Oprofessionell
Mannen I Den Vita Hatten (16 År Senare)

Det var det.

Bananen har gått in i torkningsstadiet, så den är bara kolsvart och krymper sakta men säkert

Kommentarer
Postat av: Jocke

Det är inte helt lätt att göra ett urval tycker jag... det är nästan svårare än att välja att bara 20st av sina vänner får undkomma en säker död eller något. Inte för att man vill göra något av valen...

2008-10-28 @ 09:34:06
Postat av: Jocke

http://www.youtube.com/watch?v=Ftd6pHpp1wo



Hittade en grym version av den gamla slagdängan "dansa huckle buck"

2008-10-28 @ 09:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0